Saturday 30 September 2017

Belajar dan Terus Belajar di Kelong Nazri Bagan Lalang

No contact : En Nazri 019 343 8150 @ En Faris 019 677 3748
Umpan : Udang Hidup, Perumpun, Udang Kopek, Tamban

Kali ni, aku masih lagi solo mencuba dan menduga di kelong nazri, bagan lalang. Kali ni tambah kawan lain pulak. Peralatan memancing membuatkan aku merendah diri dan mengakui betapa masih noob nye aku dalam dunia pemancing. Best jugak kdg2 dpat berkenalan, berkongsi teknik dan cara memancing yang belum aku ketahui.

Alhamdulillah, kali ni naik, air cantik serta cuaca juga baik. Cumenye, belum berkesempatan menyaksikan siakap gergasi dinaikkan oleh pemancing yg naik sama ke kelong. Aku masih belum berkesempatan untuk itu.

Syukur alhamdulillah, ada jugak rezeki untuk dibawa balik dan memang aku cadang untuk diberikan kepada ayahku di Kedah memandangkan hujung minggu berikutnya memang dalam perancangan untuk pulang ke sana.

No comments:

Post a Comment